Werniksy i media pomocnicze

Ekologiczne środki pomocnicze

Medium olejne sykatywowe

Eco-rozpuszczalnik

Ekologiczny płyn do mycia pędzli

Eco-medium

Hydropower medium

Rozpuszczalnik roślinny

Rozpuszczalniki

White spirit

Rozpuszczalnik bezzapachowy

Esencja lawendowa

Esencja terpentyny

Terpentyna balsamiczna

Terpentyna pomarańczowa

Media w tym oleje

Medium-werniks z połyskiem do akryli

Medium opóźniające do akryli

Medium do laserunku do farb olejnych

Medium-werniks matowy do akryli

Medium-werniks satynowy do akryli

Medium olejno-żywiczne

Olej lniany bielony rafinowany

Olej tungowy

Olejek terpentynowy

Pokost lniany

Olej wystały polimeryzowany

Fluix - medium sykatywowe

Olej makowy

Olej orzechowy

Olej szafranowy

Żel opóźniajacy do akryli

Medium weneckie

Zimne medium woskowe

Terpentyna wenecka

Olej silikonowy

Werniksy

Werniks damarowy matowy

Werniks damarowy satynowy

Werniks damarowy z połyskiem

Werniks damarowy woskowy półmat

Werniks damarowy super mat

Werniks damarowy skoncentrowany filtrowany - ekstra połysk

Werniks retuszerski

Werniks bursztynowy

Werniks postarzający

Werniks pękający

Werniks mastyksowy

Sykatywy i fiksatywy

Sykatywa jasna

Sykatywa ciemna

Sykatywa kompletna

Sykatywa kobaltowa

Sykatywa transparentna

Fiksatywa kalafoniowa

Materiały pomocnicze dla akwareli i temper

Medium do gwaszu

Werniks końcowy z połyskiem do akryli gwaszy i temper

Płynna guma arabska

Żółć wołowa

Medium trwale maskujące

Medium granulujące

Werniks końcowy fiksatywowy matowy do gwaszy i temper

Werniks końcowy fiksatywowy matowy do akwareli

Medium akw. na bazie miodu

Grunt do akwareli

Proszek maskujący

Płyn maskujący

Werniksy i media w aerosolu

Werniks Damar Połysk

Werniks Damar Satynowy

Werniks Damar Mat

Werniks do akryli

Lakier akrylowy połysk

Lakier akrylowy mat

Fiksatywa

Sykatywa

Pozostałe

Medium do pouringu

Spoiwo akrylowe

Mydło do mycia pędzli

Impasto olejne surowe

Impasto olejne mielone

Impasto olejne lakowe

Werniksy i media pomocnicze

W świecie sztuki niekwestionowane są takie cechy jak siła ekspresji artysty i jego techniki oraz siła wyrazu farby. Na przestrzeni lat w historii sztuki do tych wartości dołączyły media i pomocnicze środki malarskie, pozwalające modyfikować właściwości i siłę wyrazu samej farby. Renesans może pochwalić się szeroką gamą klasycznych środków pomocniczych, w połączeniu z tymi ekstremalnie współczesnymi, będącymi owocem aktywnych poszukiwań nowych, ulepszonych rozwiązań.

Videos